tirsdag 24. mars 2009

Tomorrows just an excuse away.

Matte.
(grøssninger)
Matte.
(dårlig mage og peristaltikk)
MATTE.
(*vomit*)

Som tittelen insinuerer er morgendagen kun en unnskyldning unna.
Heldigvis er jeg full av unnskyldninger. Gode, dårlige, mediokre og karamelliserte.
Dessverre er "Mattematikk" en så hard substans at hverken sirup, blå ild eller mine muskelkraftunnskyldninger effektive mot den. Jeg kan prøve å gjøre det til "noen andres problem" (les Hitchhikers guide to the galaxy for utredelse av hva dette er. kort sagt så er det å gjøre den usynlig ved å ignorere at den eksisterer. da har den nemlig ikke noe grunn til og eksistere videre.) men da kommer karmarevisjonen og sier at de trekker meg i det årlige karmaoppgjøret.
Og siden jeg har forlengst brukt opp karmafrikortet, som har en grense på "et par dumme gjerninger", så får jeg nøye meg med å hate verden til oppgaven er ferdiggjort.

d'oh.


Peristaltisk korrekt hilsen, Patrice "Supermuff" Djevelsamen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar